Tuesday, April 30, 2013

טיפים לחסל את החוב שלך

אם אתה נאבק עם חוב, זה אולי נראה כאילו העולם הוא כהה מאוד. עם שטרות הרכבה וסוכנויות אוסף אחריך, זה אולי נראה כי חיים אף פעם לא יהיו אותו הדבר.

קח נשימה עמוקה. המאבק נגד החוב הוא קל יותר ממה שאתה חושב. כל מה שאתה צריך זה קצת נחישות ותכנית כלכלית מוצקה שישאיר את הראש מעל המים. הנה כמה טיפים

להגדיר תקציב. אם זה לא עשית זאת, ליצור תקציב עבור ההוצאות שלך. להפחית את העלויות שלך למינימום. זה חל על כל החלקים של ההוצאות שלך - טלביזיה בכבלים, שירותי לווין, את חשבונות הטלפון הניידים או קבועות רכישות, רכישות שיקול דעת, סיגריות, קפה, תחביב יקר וחלקים. אם מדובר בצורך בסיסי, לקפוץ קצת.

לאסוף את הנכסים שלך ולמכור חלק. זה יכול להיות קשה לתת לדברים האהובים עליהם, אבל זה הוא אחת הדרכים המהירות ביותר להרוויח כסף במהירות. פוקוס על הנכסים החשובים ביותר, כמו בית או מכונית. דברים קטנים שאתה יכול למכור ב-eBay, קרייגסליסט או מכירה במוסך.

למד על תוכניות הצנע. רוב המוסדות פיננסיים שיש להם כסף יכולים לקבל תוכניות צנע. תוכניות אלה עלולות להפחית את שיעורי ריבית או להציע דחיית תשלום. שאל על זה - אם אתה לא שואל, אתה יכול להיות משאיר הרבה כסף על השולחן.

לבקש עזרה. אם יש לך הורים בעלי כוונות טובות, זה זמן לפנות לעזרה. בזמן שאתה יכול לרוץ ולקבל המשכורת הלוואה כאשר מגיע זמן לפרוע את ההלוואה, אשר תוסיף לדאגות החוב. הנח להסדר עם מישהו שסומך עליך ואתה יהיה מוטיבציה לעבוד קשה כדי לשלם.

להגדיל את ההכנסה שלך. כאשר רוב אנשי החוב להתמקד בקיצוצים בהוצאות. אבל אפילו יותר חזק חלק מהמשוואה יכול להגדיל את ההכנסה שלהם. אתה לא יכול להיות מודע לכך, אבל יש מאות של כסף שונה שהופכים את רעיונות שאתה יכול לקחת את היתרון של להרוויח קצת כסף. גלו את הסיפורים מעוררי ההשראה של אנשים כמוך שמשתמשים בשיטה זו מדויקת כדי להיפטר מן החובות שלך, ואז לפרוח.

המסקנה היא שאין גישה אחת היא טובה יותר מאשר אחרת. מה שחשוב בסופו של הדבר הוא שאתה מתחייב, ליצור תכנית ולאחר מכן להישאר עם זה, לא משנה מה קורה. ולפני שאתה יודע את זה, אתה אהיה אחד לספר לאחרים על סיפור ההצלחה של איך בבת אחת שהייתם שקוע עמוק בחובות והוא כאן היום, סיפור הצלחה של ממש.