Thursday, May 2, 2013

לחץ פיננסי שישה טיפים שיעזרו לך להתמודד כשאתה בחוב

לפחות מחצית מאנשים עם בעיות חוב להוטים או מדוכאים, חשוב לעשות כל דבר אפשרי כדי לגרום לך להרגיש טוב יותר. קבל עצה מעשית היא תמיד שימושית, אבל צריך גם לקחת בחשבון את ההשפעה הרגשית של החוב.

הטיפים באים יכולים לעזור לך לא לצאת חוב מהר יותר, אבל יכול לעזור לשפר את מצב הרוח שלך ...

1. תתמקד בכאן ועכשיו

ניהול החוב או IVA מתוך חוב יכול להיות פרויקט לטווח ארוך, וזה חשוב לקחת את זה צעד אחד בכל פעם. מבלה את כל הזמן שלך לחשוב על העתיד ועל מה שעלול לקרות יכול להוביל ללחץ עליית רמות. זה מוכח מדעי שחיים בזמן יגרמו לך יותר מאושרים.

חשוב גם לא להיות יותר מדי נתקע עם העבר. דברנו עם הרבה אנשים שעוברים את כל הדברים שאתה יכול לעשות אחרת כדי להימנע מהמצב הנוכחי. זה הרבה יותר טוב כדי לקבל את מה שקרה ולהתמקד בצעדים חיוביים כדי לשפר את החיים שלך עכשיו.

שתיים. שמור על גישה חיובית

תחשוב על כל הדברים שאתה אוהב בחיים שלך. לצאת חוב לעתים קרובות משמעות הדבר היא שיצטרך לוותר על חלק מהדברים החומריים שלעתים קרובות אנו משכנעים את עצמנו שאנחנו צריכים. אם אתה לקחת את המניות של המצב שלך, זה בטוח שיהיו דברים בחיים שלך, כי הם חשובים יותר מכסף. הם כל כך חשובים.

לשמור על גישה חיובית נפשית תעשה כל דבר בחיים שלך קלים יותר לניהול. להיות חיוביים לא אומר לצייר חיוך מזויף והמאבק נגדו. הנה כמה טיפים על איך להישאר חיובי - זה לפעמים עבודה קשה כדי לשמור על גישה חיובית, אבל זה שווה את זה בטווח הארוך.

שלוש. להתמודד עם השדים שלך

לכולנו יש רגעים שבם אנו רוצים לטמון את ראשם בחול. אם הבעיות שלך נראות יותר מדי מה לעשות איתו, זה מאוד מפתה כדי לנסות להוציא אותם מהראש שלך ולשכוח.

לעולם לא אשכח את הדברים כאשר אנו מנסים לשים אותם מדעתנו - פשוט לעבור מעלינו כענן וגורם לנו להרגיש יותר גרוע. זה עשוי להיות נכון במיוחד כאשר הבעיה קשורה לכסף, כמו תחושות של פחד ובושה, זה אפילו יותר קשה כדי לשמור על ידי שלהם ולבקש עזרה.

אנחנו יודעים שאתה לוקח את הצעד הזה ולעזור לעשות את הבדל גדול. בשנה שעברה, אנו מבקשים מן הלקוחות שלנו איך הם הרגישו לפני ואחרי כדי לקבל עזרה עם החובות שלך ואת התוצאות הראו בוודאות כי מקבל חוב לעזור להפחית את הלחץ.

ארבע. להיצמד לתקציב

כל מי שמכיר את הבלוג הזה והייעוץ שאנו נותנים לעולם לא נפסיק לדבר על תקציבים. אני לא אתנצל, כי יש סיבה למה כמעט את התקציב בכל זמנים הוא דבר חשוב.

יצירת תקציב ודבק בו תהיה מעשית לכספים שלהם, אלא גם לעזור לך להרגיש טוב יותר סיוע. יודע מה כסף שאתה לעזור לך להרגיש בשליטה על הכספים שלהם ויובילו לשלום גדול יותר.

חמש. הישאר פעיל

פעילות גופנית משחררת כימיקלים במוח שלנו שגורמים לנו להרגיש מאושר. אז אם אתה מרגיש שדאגות הכסף שלך הן מעל אתה יכול להיות רעיון טוב כדי לצאת לריצה או הליכה מהירה עוד יותר.

להיות פעילים לא בהכרח אומר להוציא כסף גם. יש לנו כמה טיפים פתרון חוב כדי לשמור על כושר על תקציב. החברים של הקרן לבריאות נפש שלנו נפגשו וידאו הגדול הזה עם כמה טיפים על איך להישאר פעילים:



שש. קבלת עזרה

אנחנו יודעים שהחוב יכול להיות חוויה מאוד בודדה. משום מה, כולנו מרגישים קצת מוזר לדבר על כסף עם חברים ובני משפחה ויכולים לגרום לתחושה מאוד בודד. אם אתה יכול להתגבר על בעיה זו ולהסתמך על חבר או בן משפחה של ביטחון, אז אתה חייב להרגיש פחות לבד.

אנחנו יכולים לעזור גם לך. אנו מבינים את מה שהיא רוצה להיות בחובות ואיך לעזור. אם אתם מודאגים לגבי הכספים שלך, אתה צריך להשתמש בעצות כלי חיסול החוב שלנו. זה יכול לתת לך פתרון חוב תוך 20 דקות.

No comments:

Post a Comment