Saturday, April 27, 2013

מדוע קונסולידציה חוב לא עובדת בדרך כלל

רוצה לדעת סוד על איחוד הלוואות חוב? בדרך כלל זה לא עובד. יש הרבה כסף כדי להיות בקידום והארגון של הלוואות אלה, כמו גם תקווה הגדולה סביבם, כך שלא שמעו הרבה על איך הם לא עובדים. לאחר שעבד בעסקי המשכנתאות במשך שנים רבות, ולראות שוב ושוב את תהליך המשחק, אני יכול לומר בודאות, כי בדרך כלל זה לא עובד. רעיון נהדר בתאוריה, אבל המציאות היא שונה בתכלית.

כמעט כל סוג של הלוואה יכול לעבוד עבור קונסולידציה של חוב - מזומנים החוצה המשכנתאות הראשונות, המשכנתאות שנייה, קווי אשראי (HELOC), כמעט כל סוג של הלוואה יכול לעבוד עבור קונסולידציה של חוב - מזומנים החוצה המשכנתאות. אבל הבעיות הן בדרך כלל לא את ההלוואות עצמן, זה הוא הגורם האנושי.

מדוע קונסולידציה חוב אינה פועלת כרגיל

אנו מקווים כי איחוד החוב שלנו ללכת, ולעשות זאת ללא כאב. אם אפשר, אז אף אחד לא הייתה בעיות חוב. האמת היא שאם אתה לא מרגיש קצת כאב במהלך האיחוד, שאתה הולך בכיוון הלא נכון!

ישנם כמה גורמי חבלה איחוד חוב יותר, ובדרך כלל כולל אחד או יותר מהפעולות הבאות:
 הדאגה העיקרית של החייב

 1. היא בדרך כלל מקבלת את התשלומים החודשיים שלך תחת שליטה. הדגש הוא על ביצוע איחוד תשלום נמוך בהרבה מהתשלומים המשולבים על חובות ישנים ולא מבטל את החוב.

 2. מכיוון התשלום החדש הוא לעתים קרובות הרבה יותר נמוך מהחובות שהצטברו תשלומים שהיו תלויים ועומדים, החייב ליפול חזרה במהירות לדפוסי הצריכה וניהול כסף הרגילים שהסתבכו בחובות במקום הראשון.

 3. רוב המלווים מודאגים יותר לגבי הרמה של תשלומים החודשיים וסך חוב, ומציע מימון חדש לשיטפונות קונסולידציה חוב, אשר במובנים רבים הוא מכור לחוב.

 4. קונסולידציה חוב הוא התהליך של המרה של חוב לטווח קצר (כרטיסי אשראי, הלוואות רכב והלוואות לצרכנים) של חוב לטווח ארוך, ואם אתה משתמש במזומן משכנתא החוצה, חוב הופך למעשה חוב קבוע.
 זמן רב תשלום

5.אילו שמגיעים עם איחוד הלוואות החוב ביותר - לשמור על תשלומים נמוכים - מגביר את הסבירות של להיכנס לעלויות משמעותיות שיכול להוביל לחוב חדש. חיים קורה בזמן שבניין יושב שם.

No comments:

Post a Comment