Thursday, May 2, 2013

לשלם חוב מהר

קצת יותר משנה, הינו ב 30,000 שקל בחוב כרטיסי אשראי ... ואני לא היה מרוצה.

באותו הזמן, הייתי צריך לעשות שינוי בקריירה ונחת עבודת החלום שלי כסופר והבלוגר.

אבל אני ביליתי כמה חודשים בין מקומות עבודה תוך כדי עבודה כדי להשיק את הקריירה החדשה שלי ובזמן הזה חיסלתי את החסכונות שלי, ולאחר מכן התחלתי לשים חלק מחשבונות כרטיס האשראי שלי בכל חודש.

בתחילת השנה שעברה, שהסכמתי לשלם בכרטיס האשראי לפני דצמבר, ולשמחתי, הייתי מסוגל לעשות זאת בהצלחה. כשאני סוף סוף עשיתי את התשלום האחרון, הרגשתי הקלה גדולה והרשעתו, כדי למנוע בעתיד חוב.

זו הסיבה שאני כל כך נרגש כאשר ג'ף התחיל תנועה של חוב כדי לעזור לאנשים לשלם את חובותיהם בשנת 2013.

ידעתי שלהביא אנשים יחד ולחלוק טיפים וחוויות שיעזרו להניע רבים מהם להיצמד לתוכניות שלהם ולקבל ללא תשלום חוב בהקדם האפשרי. וזה בדיוק מה שקרה. אז עם סוף אפריל מתקרב, אני חושב שאני מדבר ארבעה סודות שלמדתי כדי לשלם את החוב מהר יותר


1 | דע אפשרויות שלך

עם מוצרים ושירותים פיננסיים, לעתים קרובות אנשים אינם מודעים לכך שיש להם אפשרויות. וזו בעיה, מאז בחירתו של אשראי או אשראי רע (עם ריבית) יכולה לעלות מאות או אלפי שקלים. קודם כל, להעריך את שיעור הריבית שלך. לכרטיסי אשראי, אתה רוצה שיעור של כ -10% עד 20%. עבור סוגים אחרים של הלוואות זה תלוי, אבל בהשוואה למה שהודיע ​​על מנת לקבל מושג של מה נכון לשלם את החוב מהר יותר.

ואז לראות אם אתה יכול לקבל ריבית נמוכה יותר. התחל על ידי התקשרות חברת כרטיס האשראי שלך ותגיד להם שאתה רוצה שיעור נמוך יותר. אם היה לקוח ותיק ואתה לא החמצת תשלומים קיימת אפשרות חזקה שהם אומרים שכן. אחרת, לבדוק מה חברות אחרות מציעות. אתה יכול לשקול לעשות העברת יתרה, המאפשרת לך לנצל את תקופת היכרות ריבית נמוכה יותר - רק כדי להיות בטוח כדי לקרוא את האותיות קטנות לפני חתימה על הקו המקווקו.

אם יש לך הלוואות לסטודנטים, ללמוד את כל אפשרויות לשלם את החוב העומדות לרשותך והקפד להשתמש בתוכניות שונות בעלות ריבית נמוכה יותר שיכולות להאיץ את ההתקדמות שלך.

2 | אירגון החוב זה כל הסיפור

זה כמעט בלתי אפשרי להתמודד עם בעיה של לשלם את החוב לטווח ארוך בלי לבדוק איך הכספים שלך מאורגנים. אחרת, איך תדע מה גורם לבעיות ומהם הצעדים שניתן לנקוט כדי להאיץ את ההתקדמות? הדבר החשוב ביותר הוא להבין בדיוק לאן הולך הכסף כל חודש, עם אתה בחוב רוב הכסף הולך לתשלומי ריבית נמוכה יותר. תתחיל בסקירת התקציב שלך (או ליצור אחד אם לא עשית זאת עדיין). זה עשוי להיות שימושי כדי לחשוב על מה שתכנית ההוצאות שלך, ולעזור לך לתכנן כמה להשקיע בכל חודש - ועל מה.


תכנית ההוצאות שלך צפויה להפחית את ההוצאות שלהם כדי לשלם את החוב שלך מהר יותר. זה לא אומר שאתה צריך לוותר על כל התענוגות, אבל אתה חייב להיות השפעה על הדברים שאתה מחליט לקנות בכל חודש ולוודא שהוא אינו משתתף ברכישות דחף, או שהרצונות שלך קצרים מטרות לטווח להציף המחויבות ארוכות הטווח שלהם. לעצות נוספות על תקצוב, לבדוק את מרכז המשאבים שלנו לתקציב טיפים.

3 | הצבת מטרות לשלם את החוב

ההדמיה השימוש המפורסמת והמוצלחת ביותר כדי לשפר את ביצועי ספורטאים, והסיבה היא שהמוח האנושי מגיב בחריפות למה שאתה רואה. זה אומר שאתה יכול ליצור את חזון של עצמך על מנת לקבל את התוצאה שאתה רוצה.

על ידי הגדרת מטרה ספציפית (כמו "אני לצאת חוב בשנת 2013"), ולאחר מכן למלא את התצוגה עם פרטים (כמו "אני אשלם 200 שקל יותר לחודש"), תוכל לראות דרך ברורה למעקב, וזה הרבה יותר קל לעשות את רעיון מופשט כמו "לצאת מחובות".

הפוך את המטרה שלך ולדמיין את אבני הדרך רבות של הצלחה כפי שאתה יכול. ואז ללכת לקבל אותם!

4 | חפש איך להביא עוד הכנסה צדדית

בעוד שכולם מבינים את הרעיון של חיסכון בכסף, רבים מאיתנו לא חושבים על לעשות עוד כסף בתגובה לבעיית החוב שלנו באופן מיידי. אבל העובדה היא, להרוויח כסף בצד הפך להיות הרבה יותר קל בימים אלה הודות למספר גדול של אתרים חדשים שמתחברים לאנשים באינטרנט.

No comments:

Post a Comment