Thursday, February 28, 2013

כיצד לנהל חוב אם אתה הופך מובטל

זה מספיק רע אם אתה מרגיש שהוא נמחץ על ידי משקליו של החוב שלה. גרוע מכך הם כאשר אתה מאבד את העבודה שלך על גבי זה.

מה אתה יכול לעשות אם יש לך חוב ומובטל? מצב זה מחייב תכנון רציני - ואת התקשורת הקדמית עם הנושים שלך.


לתעדף את החובות שלך

הצעד הראשון הוא לתעדף את החובות שלך. כמו שאני רוצה להיות מסוגל לתת לכל התשלומים שלך בשלב זה, המציאות היא שחלקם להחליק.

גלו אילו חובות הם חשובים ביותר בשבילך כדי לשמור על. אם אתה רוצה להישאר בבית שלך, חשוב שתשלומי המשכנתא שלך. אם אתה לוקח את המכונית שלך לראיון עבודה, אתה לא רוצה תשלום המכונית שלך מה להפסיד.

למרות מנפיק כרטיס האשראי יכול להיות אחד מהעיקש ביותר במנסה לגרום לך, האמת היא שחוב על כרטיסי אשראי הוא בדרך כלל לא מאובטח. לכן, למרות שהיא עשויה להיתבע על מה שאתה חייב, וניקוד האשראי שלך יושפע אם אתה מפספס משהו, אי תשלום בכרטיסי אשראי הוא בדרך כלל הטוב ביותר ממצב רע.

צור הנושים שלך

בואו הנושים שלך על המצב הנוכחי שלך. במקרים מסוימים ייתכן שתוכל לעשות כמה סידורים כדי לדחות תשלומים, או לדחות תשלומים כדי ליצור.

אם ההלוואות לסטודנטים שלך, מתקשר ושואל על קשיי האופציות שלך. אתה יכול בדרך כלל לקבל דחייה, כך שאתם, תשלומים עבור תקופת זמן מסוימת לעיכוב. אפשר גם להשתמש באפשרויות התשלום על בסיס הכנסות המשמשות להלוואות סטודנטים פדרליות.

במקרים מסוימים, אם אתה באמת לא יכול לעשות את תשלומי המשכנתא שלך, ייתכן שתוכל לנהל משא ומתן עם המלווה שלך הסבלנות. משמעות הדבר הוא כי תשלום חלקי או ללא תשלום עבור תקופה של זמן לעשות. בסוף הסבלנות שלו, אתה מתחיל ביצוע תשלומים עד גדולים או להיות תקוע בקצה של ההלוואה, הארכה של כהונתך.

אתה יכול גם לפתח שיטות חלופיות של תוכניות תשלום עם מנפיקי כרטיסי אשראי ומלווים אוטומטיים בעת צורך. תהיה כן ומביע את רצונו לחובתו, ואתה יהיה מסוגל לעשות את תכנית תשלום ניתן לשנות במהלך להתברג אבטלה.

תעשה מה שאתה יכול לחזור על גבי

עכשיו זה לא הזמן לשבת בחיבוק הידות. אתה צריך תכנית כדי לחזור לחלק העליון של המצב הפיננסי שלך. אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להגיש בקשה לקבלת דמי אבטלה. זה לא יהיה משהו שאתה רגיל לראות, אבל יותר טוב מכלום. פעולות נוספות שניתן לנקוט הן:
 • צמצם את כמות הפריטים שאתה לא צריך. זה זמן להדק את החגורה.
 • שאל בני משפחה וחברים לעזרה, כספי או שאינם כספי, כגון צפיית ילדיהם בעת שחפש עבודה.
 • במשורה להשתמש בכספי החירום שלך אם זה אפשרי.
 • שקול מתחיל צד להתרחש במהלך חיפוש העבודה. ייתכן שתוכל לבלות קצת כסף בצד כעצמאי, עבודה, או כל אפשרות אחרת עצמאית.
 • נסו להימנע ממשייכת כרטיסי אשראי. לצבור יותר חובות בשלב זה הוא סביר שתוכל לעזור למצבך. שים את חוב נוסף רק כמוצא אחרון.

עליך-כלי מחדש את קורות חיים של, לעדכן את אנשי קשר ברשת, ולחצו את האבנים בהקדם האפשרי. הקפידו לבקר טיפי קריירת מרכז המשאבים שלנו! התקופה קצרה של אבטלה, השפעה הנמוכה יותר על ניקוד האשראי שלך - בקרוב אתה מקבל בחזרה על מסלול עם תכנית הפחתת החוב שלה.

 

No comments:

Post a Comment