Thursday, November 21, 2013

התמודדות עם חוב בנישואים

שאלה: אני לא בטוח איך זה קרה, אבל אשתי ואני הגענו למסקנה שאנו חייבים תודה עמוקה. כפי שאתה יכול לדמיין, חוב זה מפעיל לחץ כבד על חיי הנישואין שלנו . האם יש לך המלצות בשבלנו?

תשובה: החוב יכול לשים עומס רב על כל נישואים. זה יוצר מצב שבו אחד מבני זוג הוא נאלץ להיאבק עם בעיות ביטחון תקציב וסדרי עדיפויות. גם אתה יכול לקבל בעלים ונשים להיות מתוסכלים עמוק עם אחרים. אנו ממליצים לך לקחת כמה צעדים ברורים ומוחלטים לצאת מחוב - ולהישאר מחוץ לזה - כמה שיותר מהר.

מה אתה יכול לעשות כדי לפתוח את הדלת של בית הסוהר "החייבים שלהם ? יכולים להתחיל על ידי לשבת ולדבר על הבעיה כזוג. אינטראקציה ונכונות לפשרה יעילה הן חיוניים כדי לשרוד את החוב.

אם אחד מכם הוא מגן, הוא או היא עשויה רוצה לשלול את המשקיע מכל רכישה חדשה, בלי לשאול שאלות , אבל גישה שרק תוביל ליותר מתח ותוכחת.

אם אתה בחובות, אתה והשותף שלך צריכים להסכים על תכנית לשלם אותו. זה לא יכול לקרות בלי תקשורת כנה .

ברגע שאתה על אותו המחשב, לעשות רשימה של כל החובות שלך - כרטיסי אשראי, הלוואות לסטודנטים, תשלומי רכב, וכו ' קחו למשל את הסכום המגיע על כל חוב, הריבית, תשלום ותשלומי המינימום עשה מעל המינימום. אז לבוא עם תכנית כדי לשלם את כל אחד מהם. ישנן מספר שיטות לחסל את החוב אתה יכול לקחת.

אסטרטגיה אחת היא לתעדף את כל חוב חוזר רק על הבסיס של מתמטיקה. נניח, למשל , יש לך שלושה כרטיסי אשראי, כל אחד עם איזון שונה. ללא קשר לסכום חוב, לקחת את כל הכספים ששולמו מעל למינימום של שני קלפים עם שיעורי ריבית נמוכים ולהחיל אותו על הכרטיס עם הריבית הגבוהה ביותר, תוך שימת המינימום על שני כרטיסים האחרים. על ידי אימוץ גישה זו, לא רק שיכולה להפחית את הסכום הכולל של ריבית שנצברה נדרשה להסיר את האיזון בכל שלושת כרטיסי הניקוד.

שיטה שנייה של חיסול חוב , המכונה" שיטת כדור שלג החוב " לעתים קרובות היא גם המליץ ​​על ידי אנשי מקצוע רבים פיננסיים וניהול עושר. כמו בדוגמא הקודמת, תצטרך לעשות ספירה מלאי של כל החובות שלך. באמצעות תכנית זו , עם זאת, שיתמקד במשלמת את היתרה הקטנה הראשונה - ככל שאתה תמשיך לשלם את המינימום על כל אחת - ללא קשר לשיעורי הריבית הכרוך בכך.

תאוריה זו מבוססת על ההבנה של התנהגות אנושית ככל עקרונות פיננסיים, ומצביעה על כך שתשלום חובות קטנים ראשון לתת משוב מהיר, חיוביים מניע לראות את התכנית ועד לסיומו.

לא משנה מה אסטרטגיה שאתה מחליט להשתמש בה לחסל את החוב שלכם, להימנע מהפיתוי לקחת את הדרך קלה החוצה . לא מומלץ לחסל את החוב עם לקיחת עוד לוואות איחוד אם הם נגרמו כתוצאה מהוצאות בלתי מרוסנת -שיכול להטעות עם תחושה מזויפת של ביטחון, כל כך מפתה לבלות עוד יותר .

באשר להכרזה על פשיטת רגל, אנו סבורים כי החברה כל מאמץ צריך להיעשות כדי לשלם חוב. פשיטת רגל,נואשת, חסר תקווה המיועד לשימוש במצבים קיצוניים או קטסטרופלי לא אמורה לשמש כדי להקל על בעיה של הוצאות.

הקפד לקבל עזרה במידת הצורך. מתכנן פיננסי טוב או יועץ חוב יכול לעזור לך לעבוד לקראת המטרות שלך.

בינתיים, זכור כי חיים חייבים להימשך. אין צורך לגנות את עצמם לקיומו עגום ועצוב פשוט כי אתה מנסה לצאת חוב .

שמור על כיף והנאה אחד את השני , אבל מוצא דרכים לעשות את זה חסכוני יותר - למשל, פיקניקים , משחקי לוח, קריאה בקול לאחרים ולקרוא ספרים מהספרייה המקומית.

ולהישאר ערני - לא נותן ליפול למלכודת החוב שוב. אתה יכול לעשות זאת באמצעות תקצוב זהיר , הימנעות שימוש לא זהיר בכרטיסי אשראי והלוואות סאב פריים ולעמוד בפיתוי להעלות את רמת חיים שלהם.

אם אתה תקבל העלאה במשכורת, לשקול לחסוך כסף, כי במקום להשתמש בו כדי לקנות בית חדש או לשיפור מצבם. אם אתה מבין את התכנית הזאת , יהיה לךכרית גדולה יותר במקרה שלמשבר רפואי , פיטורים או שינוי עבודה.


No comments:

Post a Comment