Thursday, February 28, 2013

כיצד לנהל חוב אם אתה הופך מובטל

זה מספיק רע אם אתה מרגיש שהוא נמחץ על ידי משקליו של החוב שלה. גרוע מכך הם כאשר אתה מאבד את העבודה שלך על גבי זה.

מה אתה יכול לעשות אם יש לך חוב ומובטל? מצב זה מחייב תכנון רציני - ואת התקשורת הקדמית עם הנושים שלך.


לתעדף את החובות שלך

הצעד הראשון הוא לתעדף את החובות שלך. כמו שאני רוצה להיות מסוגל לתת לכל התשלומים שלך בשלב זה, המציאות היא שחלקם להחליק.

גלו אילו חובות הם חשובים ביותר בשבילך כדי לשמור על. אם אתה רוצה להישאר בבית שלך, חשוב שתשלומי המשכנתא שלך. אם אתה לוקח את המכונית שלך לראיון עבודה, אתה לא רוצה תשלום המכונית שלך מה להפסיד.

למרות מנפיק כרטיס האשראי יכול להיות אחד מהעיקש ביותר במנסה לגרום לך, האמת היא שחוב על כרטיסי אשראי הוא בדרך כלל לא מאובטח. לכן, למרות שהיא עשויה להיתבע על מה שאתה חייב, וניקוד האשראי שלך יושפע אם אתה מפספס משהו, אי תשלום בכרטיסי אשראי הוא בדרך כלל הטוב ביותר ממצב רע.

צור הנושים שלך

בואו הנושים שלך על המצב הנוכחי שלך. במקרים מסוימים ייתכן שתוכל לעשות כמה סידורים כדי לדחות תשלומים, או לדחות תשלומים כדי ליצור.

אם ההלוואות לסטודנטים שלך, מתקשר ושואל על קשיי האופציות שלך. אתה יכול בדרך כלל לקבל דחייה, כך שאתם, תשלומים עבור תקופת זמן מסוימת לעיכוב. אפשר גם להשתמש באפשרויות התשלום על בסיס הכנסות המשמשות להלוואות סטודנטים פדרליות.

במקרים מסוימים, אם אתה באמת לא יכול לעשות את תשלומי המשכנתא שלך, ייתכן שתוכל לנהל משא ומתן עם המלווה שלך הסבלנות. משמעות הדבר הוא כי תשלום חלקי או ללא תשלום עבור תקופה של זמן לעשות. בסוף הסבלנות שלו, אתה מתחיל ביצוע תשלומים עד גדולים או להיות תקוע בקצה של ההלוואה, הארכה של כהונתך.

אתה יכול גם לפתח שיטות חלופיות של תוכניות תשלום עם מנפיקי כרטיסי אשראי ומלווים אוטומטיים בעת צורך. תהיה כן ומביע את רצונו לחובתו, ואתה יהיה מסוגל לעשות את תכנית תשלום ניתן לשנות במהלך להתברג אבטלה.

תעשה מה שאתה יכול לחזור על גבי

עכשיו זה לא הזמן לשבת בחיבוק הידות. אתה צריך תכנית כדי לחזור לחלק העליון של המצב הפיננסי שלך. אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להגיש בקשה לקבלת דמי אבטלה. זה לא יהיה משהו שאתה רגיל לראות, אבל יותר טוב מכלום. פעולות נוספות שניתן לנקוט הן:
 • צמצם את כמות הפריטים שאתה לא צריך. זה זמן להדק את החגורה.
 • שאל בני משפחה וחברים לעזרה, כספי או שאינם כספי, כגון צפיית ילדיהם בעת שחפש עבודה.
 • במשורה להשתמש בכספי החירום שלך אם זה אפשרי.
 • שקול מתחיל צד להתרחש במהלך חיפוש העבודה. ייתכן שתוכל לבלות קצת כסף בצד כעצמאי, עבודה, או כל אפשרות אחרת עצמאית.
 • נסו להימנע ממשייכת כרטיסי אשראי. לצבור יותר חובות בשלב זה הוא סביר שתוכל לעזור למצבך. שים את חוב נוסף רק כמוצא אחרון.

עליך-כלי מחדש את קורות חיים של, לעדכן את אנשי קשר ברשת, ולחצו את האבנים בהקדם האפשרי. הקפידו לבקר טיפי קריירת מרכז המשאבים שלנו! התקופה קצרה של אבטלה, השפעה הנמוכה יותר על ניקוד האשראי שלך - בקרוב אתה מקבל בחזרה על מסלול עם תכנית הפחתת החוב שלה.

 

Sunday, February 24, 2013

הצלחת אספני כתובות

חוב שליטה שגויה בהחלט לתפוס את החייב. החייב נמלט חרפה. מומחי הסדר חוב יודעים בדיוק כמה זמן זה עשוי לדחוף לנושים לתת נתח גדול יותר של יתרת החוב ובכך לשפר את מצבם הכלכלי. המטרה העיקרית היא למצוא את הפתרון הנכון עבור חוב, כך ששני הצדדים נהנים מהמצב. מצבים אלה הם החייב יש מספר יתרות זמינות באופן חופשי מצטיינות או כאשר יש כישלון או עיכוב בתשלום לכמה חודשים.

שוחח עם יועץ מס, אם אתה לא בטוח אם אתה זכאי לחריג זה. בהתאם לגודל של כרטיס אשראי חוב ניתן להסיר ביעילות 1-3 שנים. אם אתם מתחת לכסף לחץ ומישהו הוא להושיט יד עוזרת לגלויה, אשר עלול לספק לייעוץ לניהול חוב. אתה יכול להוכיח את הכנסתך הופחתה באופן משמעותי, או שאבד את רכושם, או כל דבר הרלוונטי ל" המצב הנואש "שלך אחר. בעת שליחת הסכם הסדר חוב או הצעות נגדיות להצעות אספנים, להסיר את הפריט מכרטיס האשראי שלך, המכסה ברורה. מצב זה היה רע מאוד מנקודת מבטו של הנושה.

חברת כרטיסי האשראי היא שמחה להלוות את כספם בחזרה. בדרך כלל, לעומת זאת, נושים פשוט להתחיל הליכי גבייה, לרבות הגשת תביעה משפטית נגד בית המשפט לצרכן. אני מקווה שהתמיכה תגדל תנאים עתידיים ואף להביא לכלכלה בריאה ותוססת. מנהלי המשא והמתן יודעים בדיוק איך להתמודד עם נושים וחובות גדולים יותר להשיג טען לפטור. עם תשלומים חודשיים נמוכים יותר, ייתכן שתוכל לבצע תשלומים החודשיים שלהם ולתת סכום החוב הכולל שלך מצטמצם לקצב מהיר יותר. בשלב זה, לצרכן כל כך המום שלזרוק את זהירות לכל הרוח כאדם הראשון שנדבק להקלת הבטחות.

במקרה זה המס מופחת במידה ניכר, כי החברה לעשות דברים בצד שלהם. הסדר חוב יכול לעזור להקל על חוב כרטיס האשראי. בדרך זו יש לך מספיק ראיות להסכמתם. באופן כללי, עו"ד הסדר חוב כדי לסייע בכל דרך אפשרית. בתהליך של הסדר חוב יכול לנהל משא ומתן עם הנושים שלך להתפשר על סכום נמוך יותר.

Wednesday, February 20, 2013

התמודדות עם חוב: זהה את ה3 השלבים של החוב

אתה יודע שאני פשוט שלמתי את כל החוב הצרכני שלנו כל להוסיף שערורייתי ובלתי הולמים מאוד ועשינו את זה בשלוש שנים. באופן טבעי, שפרסמנו הודעה על זה, אלוהים שלי, כמובן שהייתי, רציתי על הגג של הבית, שוכח סחרחורת והכל, וצועקים על כל מי שיכל לשמוע, את כל העיר ואת היקום. בכנות, זה לא היה הרבה יותר טוב מאשר כשקבלתי את תואר הדוקטור שלי והיה מוכן לפתוח ניתוח לב לביצוע בירידה של כובע (אני, הבן שלי היה אומר, רופא לא יכול לגרום לאנשים טובים יותר, דעה) .

כל זה, ופונקציות דומות בבלוגוספירה, הושק ויכוחים קטנים מאוד בנוגע לתשלום סכומים גדולים. מישהו בפורום אחר אמר שהמחשבה שלו / שלה הראשונה לא הייתה "יפה", אבל "אם אתה עשיר כמו שאתה נמצא בבלגן כזה." יש גם שמועות, אם כי מאוד חלש, התפקיד של גישות השונות ואת הקרקע המוסרית היחסית שלהם בכך שהוא כמשתמע מדברי צנע ומצוקה איכשהו יש סמכות מוסרית.

מה אני חושב שזה ויכוח בצד, גרם לי לחשוב ולשאול לתשלום חוב כמתהליך, ולא מעשה (מעשה שהוא לא, יאמין לי, אם יש לך חוב נכבד הוא עניין של התנגדות). אני הבנתי היא שהתהליך של חוב ניתן לראותו כסדרה של שלושה שלבים שונים. אלה הם: ייצוב, הרחבה והאצה. במהלך כל אחד מהשלבים הללו, פעולות וגישות ספציפיות יש עדיפות ברורה.

אבל תן לי בנושאים אלה.

יצוב

אתה מבין שאתה נמצא בחובות. לא נעים ככל שיהיה, בהנחה שזה 'קץ ההיסטוריה' היא ההזדמנות שיש לך יותר בעיות: החוב הוא רק במקרים נדירים מעשה (לדוגמה, סוג של אסון בלתי צפוי). לעתים קרובות יותר מאשר לא, הולך לתוך החוב הוא תהליך שחזר מקרים של הוצאתם מהכנסה. לא יכול להיות מספר סיבות לכך, אבל זה לא נקודה: הנקודה היא שאם אתה בחוב הוא תהליך שהוא יותר סביר מאשר לא להמשיך.

במילים אחרות, אם אתה מבין שאתה בחוב כנראה עדיין עמוק בחובות.

לכן, הצעד הראשון הוא לייצב או שאתה לא נכנסת לחובות לעשות, מה לעשות, עוד לפני תשלומים.

במהלך ייצוב החוב תצטרך:
 מידע על כל החובות שלך, שכל ההכנסות החודשיות שלך וההוצאות החודשיות שלך;
 ההתמקדות העיקרית היא להבטיח כי ההכנסה החודשית שלך עולה על התפוקה החודשית (כולל רמה המינימאלית של החזר חוב);

זה יותר יעיל ומהיר יותר על ידי צמצום ההוצאות. זכור כי:
 יש חלק מהוצאותיהם אינם מוסמכים לשנות או לא מהיר מספיק בכל מקרה. בדרך כלל, אך לא באופן בלעדי, קטגוריה זו כוללת משכנתא / שכר דירה, מסי מועצה, שירותים ציבוריים ובאופן אירוני, את תשלומי חוב. זה יכול להיות קשה לחוזים שונים במהירות המירבית (טלפונים ניידים, למשל) כדי לשנות. לכן, תן גם לבד: אל תבזבז את הזמן שלך ולהתמקד במה שאתה יכול לשנות.
 כל הביטוח מגיע זהיר מאוד - יש רווחים עצומים שנעשה כאן, ואתה יכול די מהר, בדרך כלל בתוך כמה שבועות. כאשר עשו את ההוצאות החודשיות שלנו להפחית בסכום משמעותי, שינוי ביתנו, וביטוח רכב ולשלם בבת אחת (ואבד את הקרב אבל נצח במלחמה, משום שזה מוביל לבעיה של תזרים מזומנים זמני, אך להפחית את העלויות חודשיות, ולכן הם קונים לך 12 חודשים) ושינויים בביטוח חיים. באופן כללי, את ספקי אנרגית המיתוג אינו שווים כל שינוי שעבר קואופ אנרגיה.
 עלויות משתנות, כל מזונות וקטנים לבלות, הם המקום שבו ניתן לבצע התקדמות מהירה, וכי הוא אינו מבוטל. אל תפסיק לעשות דברים, אבל לעשות אותם בצורה שונה. במקרה שלנו, יש לנו הפסקנו לאכול (בעצם, זה אומר שלא היה לי זמן נהדר עם חברים), סופרמרקט השתנה, החל בישול ואפייה (כולל עוגיות ומאפינס) ומבטל פסולת. ייזהר במה שאתה באופן אישי לבלות - ארוחות צהריים, קפה, נייחות (אוסף מעורר קנאה של עטים נובעים במקרה שלי).

במהלך חוב ייצוב מרגיש יותר כמו שיט בסירה (ודי גדול) מאשר לנהוג במכונית. דברים מתנהל באיטיות רבה וההצלחה היחידה שלו היא שהכספים שלהם מצביעים בכיוון הנכון - יביאו קצת יותר ממה שהוא מוציא. ופיכחון מאויר יש תפקיד חשוב בשלב זה.

הרחבה

לאחר התייצבות המצבה הפיננסית ולהבטיח שאתה לא מקבל יותר לתוך חוב אומרת שאתה להתמקד בהגדלת תזרים המזומנים שלך, או את ההבדל בין מה שהם מבלים ועל מה שאתה מוציא. זו מושגת על ידי שילוב טוב ביותר מואר פיכחון ולהגדיל את המכירות.

את העבודה השנייה נשמע נורא, אני יודע. אבל יש כנראה מעט מאוד אנשים שהחליטו להגדיל את ההכנסה שלהם ולא הצליחו לעשות - מחויב והרצון שתראה הזדמנויות שבו לפני שהיו כל מכשולים.

בכוונתי לדון באסטרטגיות שונות להכנסות במאמרים הבודדים שלך כדי להגדיל. מה שחשוב הוא שעלייה במזומנים צריכה להיות ממוקמת על החוב, ורק לצפות בו להתפורר.

הכנסות גדלו זה שלב הכרחי; הצנע לוקח צעד אחורה.

האצה

אם הצלחת להגדיל את ההכנסות בשלב ההתרחבות ולשים אותו על החוב שתבחין בו מתחיל ירידה במהירות. הסיבה לכך היא:
 כאשר אתה מגיע לנקודה שבה אתה משלם יותר מאשר עניין עיקרי, ו
 הרווחים שלך ימשיכו לצמוח אנחנו צריכים לשים יותר לתוך חוב.

בשלב זה, הכנסה גבוהה יותר היא והפיכחון הראשי, מאחורי קלעים.

לבסוף ...

אני מקווה שאלו מכם שקבלו אותה לשלם החוב בהצלחה, כתבתי מאמרים תחת התנועה של החוב, בתקווה שתמצאו שימוש עבורם - זה ייתן לך רעיונות ואש לעקוב אחריה וניסוי.

אתה חושב שאתה הרי החוב הוא גבוה מדי? אתה יכול לעשות את זה! רק למצוא דרך ללמוד ללכת דרך ונפל!